Retourneren

Retourneren


Online de kwaliteit van een product inschatten is vaak erg lastig. Wij begrijpen dat het prettig en noodzakelijk is om eerst een product te zien en te passen voordat je er meerdere kledingstukken bedrukt en/of geborduurd gaat bestellen.

Het is daarom geen probleem om bij ons producten te ruilen. Onbedrukte producten welke binnen 30 dagen retour gestuurd zijn vergoeden wij volledig. Ook de kosten van het retoursturen nemen wij voor onze rekening.

Bij een bedrukt product is dat anders. Als je niet tevreden bent streven we naar een gepaste oplossing, maar we kunnen niet op voorhand toezeggen dat we de gemaakte kosten volledig crediteren.

Het is daarom aan te raden om eerst een sample of meerdere samples te bestellen voordat u kleding bedrukt gaat bestellen. Omdat we alles vergoeden is dit geheel zonder risico voor u. Als u al weet welke kleding u wenst, maar u twijfelt over de maten is het bestellen van pasmaten aan te raden. Ook deze kunt u kosteloos retour sturen.

U zou ons wel enorm helpen als u hierin met ons mee probeert te denken. Op en neer sturen van producten is voor ons helaas niet kosteloos en ook nog eens enorm belastend voor het milieu.


Heeft u advies nodig over producten, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We denken zelf dat we veel verstand hebben van onze producten en vinden het ook leuk om u te helpen met een passend advies. 

Hoe kan je producten retour sturen?

Klik hier, of bovenaan de pagina op het (paarse) woord retourneren. Uw browser opent dan een nieuwe pagina en ziet u twee invulvelden. Vul uw ordernummer in het bovenste veld (ordernummer begint met O2021). Dit ordernummer kunt u vinden in de mail welke we direct na uw bestelling aan uw gestuurd hebben. Als u het ordernummer niet weet, kunt u contact met ons opnemen via 040-304 0047.In het tweede veld vult u het mailadres in waarmee u uw bestelling heeft geplaatst.


Als dit is gelukt zoekt ons systeem uw bestelling erbij. De bestelde producten komen in beeld, en u kan per product aangeven welke producten u retour wil sturen. Als u een product selecteert wordt gevraagd waarom u dit product wenst te ruilen. Deze info gebruiken wij voor het verbeteren van onze dienstverlening.

Het kan zijn dat u graag contact met ons heeft over een alternatief van het gekozen product, of dat u een andere opmerking aan ons wil doorgeven. Voor deze info kunt u het typeveld onderaan de pagina gebruiken.


Als laatste kiest u uw verzendmethode en of u het transport wil verzekeren. Door op de groene knop create return te klikken rond u het retour proces af.


In uw mail ontvangt u een formulier. Voeg deze aub toe aan de doos welke u retour stuurt. Het label om het product aan ons retour te sturen vind u ook in uw mail.


Twijfel niet als u vragen heeft om contact met ons op te nemen.